Корисничко име Лозинка Пријави се


Траење на кампања: 15.03.2024 - 25.04.2024


Генерален пласман за подароци:
 
1. Првопласиран 777.000 денари
 
2. Второпласиран 30.000 денари
 
3. Третопласиран 10.000 денари

 
Неделни пласмани за подароци (7 х 500 денари вредносни ваучери за најуспешниот во секоја етапа):
 
Прва етапа: 15.03 - 21.03 - Вредносни ваучери 7 х 500 денари за водечкиот тикет во етапата
 
Втора етапа: 22.03 - 28.03 - Вредносни ваучери 7 х 500 денари за водечкиот тикет во етапата
 
Трета етапа: 29.03 - 04.04 - Вредносни ваучери 7 х 500 денари за водечкиот тикет во етапата
 
Четврта етапа: 05.04 - 11.04 - Вредносни ваучери 7 х 500 денари за водечкиот тикет во етапата
 
Петта етапа: 12.04 - 18.04 - Вредносни ваучери 7 х 500 денари за водечкиот тикет во етапата

Шеста етапа: 19.04 - 25.04 - Вредносни ваучери 7 х 500 денари за водечкиот тикет во етапата
 

Пласмани по етапи

Етапа Поз. Натпревари Натпреварувач
--- --- (***-***-***) ---
--- --- (***-***-***) ---
--- --- (***-***-***) ---

Генерален пласман

Поз. Натпревари Натпреварувач
--- --- (***-***-***) ---
--- --- (***-***-***) ---
--- --- (***-***-***) ---


Услови:

 
- СЛ Клуб картичка
- Несистемски тикет 
- Натпреварите од Супер тип влегуваат во пресметката за бодување и рангирање на тикетот 
- Натпреварите од понудата за обложување во живо влегуваат во пресметката за бодување и рангирање на тикетот. 
- Натпреварите од акцијата „Втора кеш шанса, со еден промашен пар“ не влегуваат во пресметката за пласман. 
- Акцијата ги опфаќа исклучиво тикетите на коишто има одиграно ист тип. (Пример: само 3+, само 1, само 1-3&1-3, само 2-2) 
- За учество во акцијата, потребно е да има минимум 6 натпревари на тикет со ист тип. 
- За учество во акцијата, потребно е минималниот коефициент на типовите да изнесува не помалку од 1,50 по пар. 
- Доколку на тикетот има типувано еден или повеќе натпревари со друг тип, тој нема да се бодува и да се рангира на конечната табела со пласман. 
- За еден тикет да влезе во пресметка за бодување и пласман на ранг-листата на неделно или генерално ниво, потребно е на тој тикет да има погодено минимум шест натпревари со ист тип со минимална квота по пар од 1,50.
- Последна обработка на тикетите од тековната етапа се прави во 10:00 наредниот ден.
- Сите натпревари на добитниот тикет мора да се со минимална квота од 1.50. Доколку има натпревар со ист тип но помала квота од 1.50, во тој случај тикетот не влегува во пласман.
- Победник во акцијата и добитник на подарокот од 777.000 денари е корисникот којшто на крајот од кампањата ќе има добитен тикет со најмногу погодени исти типови. Следствено, тоа важи и за второ и третопласираниот. 
- Доколку двајца или повеќе корисници на крајот од акциската кампања на неделно или генерално ниво имаат добитен тикет со еднаков број натпревари, за победник ќе се смета корисникот којшто на својот тикет има остварено поголем погоден коефициент. 
- Доколку двајца или повеќе корисници на крајот од акциската кампања на неделно или генерално ниво имаат добитен тикет со еднаков број натпревари и на својот тикет имаат остварено идентичен погоден коефициент, за победник ќе се смета корисникот којшто прв го уплатил тикетот. 
- За пресметка во генералниот пласман влегуваат тикетите коишто се уплатени во период од 15.03.2024 од 09:00 часот заклучно со 25.04.2024 до 23:59 часот. 
- За пресметка во неделните етапи влегуваат тикетите коишто содржат натпревари со време на почеток во рамки на етапата и се уплатени во периодот од почетокот на етапата 09:00 часот заклучно со последниот ден од етапата до 23:59 часот. 
- Еден корисник може да биде победник и да освои неделно обложување само во текот на една етапа од сите предвидени.
- Победникот во акциската кампања и добитник на подарокот од 777.000 денари, има обврска при доделувањето на подарокот да се фотографира и да се согласи за истото да се објави кај медиумските партнери на Sport Life.
- Табелите со приказ за генералниот пласман и за неделните етапи ќе бидат ажурирани на нашата официјална веб-страница www.sportlife.com.mk и ќе бидат објавувани на нашите официјални канали на социјалните мрежи.